Google poradí SEO expertom v krátkych videách. LinkedIN pomôže firmám nájsť talenty. Mŕtve FB Stories možno prebudia k životu firemné profily a osobnosti. Twitter vám zaujímavé príspevky odloží na neskôr.
❓ Máte otázku týkajúcu sa SEO? Spýtajte sa priamo Google
Po troch rokoch bude Google opäť vo videách radiť, ako robiť SEO efektívne. Na svojom Twitteri vyzýva správcov webu a SEO expertov, aby sa nebali pýtať.

Výsledkom bude séria krátkych videí na kanále Google Webmaster Central. Zapojíte sa vyplnením krátkeho formuláru.
We’re looking into a series of webmaster Q&A videos. Which questions are on your mind & need covering? Let us know!https://t.co/aqCsaV4S63
— Google Webmasters (@googlewmc) October 9, 2017
Link sa nachádza v článku.
🕵️ LinkedIN chystá nástroj na hľadanie talentov

Nový analytický tool “Talent Insights” by mal pomôcť recruiterom nájsť pre svoju spoločnosť toho správneho človeka.
“Talent Pool report” by mal pochopiť, aký typ človeka hľadajú a podľa toho zúži výber. Z dát sa bude dať vyčítať, kde daný človek žije a v akej oblasti pracuje, aké náročné bude niekoho s takými vlastnosťami najať, ktoré školy podobné typy vypľúvajú do sveta a aký typ talentu oslovuje vaše firemné konto.

“Company Report” bude informovať, ako si ako firma zatiaľ vediete – a či ste pre talentovaných zamestnancov dostatočne príťažliví.
Spúšťanie započne v roku 2018, takže si ešte stíhate svoj profil vyšperkovať.
👁️🗨️ Stories už môžu pridávať aj FB Stránky
Ak hľadáte pre vašu reklamu miesto, kde vás každý uvidí, máme pre vás tip. Admini čoskoro pri prehliadaní svojej stránky vo svojej appke zbadajú nový button “Create Story”.
Počas najbližšieho mesiaca FB [sprístupní vytváranie Stories](https://techcrunch.com/2017/10/12/facebook-stories-for-pages/) aj firmám, vydavateľom, neziskovkám či osobnostiam.

Otázne je, či ich niekto na FB vôbec otvorí.
🔖 Tweety si budete môcť odložiť na neskôr

Prečítať si tweet zaberie pár sekúnd. Často však linkuje na zaujímavý obsah, na ktorý už toľko času nemáme. Preto prichádza riešenie: pridať do záložiek a otvoriť inokedy.
Tweet si tak už nebude treba preposielať či srdiečkovať. Čo je fajn, keďže obsah, ktorý si chcete prečítať, sa nemusí vždy páčiť – práve naopak.
✨🌳🍉Fresh out of HackWeek and coming soon — a new way to save tweets to read later. Been a top request (❤️🇯🇵!) The team would love your feedback as they dial in the design! #SaveForLater 👇 https://t.co/6oo2lhqFbW
— Keith Coleman 🌱😀🙌 (@kcoleman) October 10, 2017
Možnosť nájdete po rozkliknutí buttonu “…”. Vyzerá to tak, že sa preskočí aj testovanie a nová funkcia postupne všetkým pribudne.
💡 A viete, čo sa udialo minulý týždeň?
My áno :). A ak si prečítate minulotýždňové novinky, budete aj vy.