Vyzdvihnite si svoju veľkonočnú výslužku o pár dní skôr a pred zaslúženým oddychom sa ponorte do čítania noviniek, ktoré nám tento týždeň priniesol online marketing.
Bez recenzie ani na krok
Ruku na srdce, kto z vás pri poslednom nákupe telefónu či rezervácie dovolenky nestrávil aspoň hodinu scrollovaním názorov ľudí, ktorí s tým už mali skúsenosť?

Recenzie nám pomáhajú rozhodnúť o tom, ktorý produkt kúpiť, na aký film ísť do kina či kam sa ísť najesť.
Až 68 % generácie millennials považuje obsah generovaný používateľmi za dôveryhodný. 86 % ľudí začne mať o nákupe pochybnosti, ak si na produkt prečíta negatívny ohlas. Reštaurácie, hotely, ambulancie, nemocnice a kaderníctva sú odvetvia, ktorým recenzie môžu ublížiť najviac.
Websitebuilder k tejto téme vytvoril naozaj rozsiahlu a zaujímavú infografiku. Udeľujeme mu 5 hviezdičiek z 5.
Rýchly import URL adresy do výsledkov vyhľadávania
Aj vy ste sa smiali svojej mame, keď webovú adresu zadávala do vyhľadávania Google namiesto do okna prehliadača? Teraz to budeme robiť i my. Hoci trochu inak (a z iných dôvodov).
Ak chcete pridať vašu stránku do výsledkov Google, máte novú možnosť. Vložte URL vášho webu priamo na stránku s výsledkami.
Stačí do indexového okna zadať frázu [submit url to google], vložiť danú adresu do interaktívneho okna, potvrdiť svoju ľudskú identitu a… nechať Google urobiť svoju mágiu.
Detaily o tomto vylepšení nájdete TU.
Nové fičúrky od LinkedIn
Pekné, redizajnované LinkedIn nám naservírovalo fičúrske vylepšenia a plánuje v tom pokračovať i v blízkej budúcnosti, za čo má našu pochvalu.

Reagovalo tým na používateľský feedback, ktorý stále monitoruje.
Úpravou prešli notifikácie a vyhľadávacie nástroje (tie si teraz môžeme prispôsobiť), boli pridané nástroje na úpravu fotografie a novinkou sú tiež trending storylines v newsfeede.
Takisto si môžeme opäť pozrieť, do akej miery máme vyplnený profil a teda či je zaujímavý pre potenciálneho zamestnávateľa.
V budúcnosti ešte môžeme očakávať zjednodušenie ovládania zverejňovaného obsahu, kde získame lepší prehľad o komentovaní a zdieľaní nášho článku, ľahšie prezeranie profilov, a viac voľnosti vo výbere zobrazovania noviniek/top postov.
Viac informácií sa dozviete priamo na blogu LinkedIn.
DIY blokovanie nevhodného obsahu
Minulý týždeň sme Vás informovali o obrannej technike Youtube pred nevhodným obsahom.

Ako sa však hovorí, doma si navaríš najlepšie, a tak prinášame riešenie i pre domácich kutilov. Vďaka nemu by sa mali reklamy prestať zobrazovať vedľa urážlivých a extrémistických videí.
Skript, ktorý je k dispozícii v článku, identifikuje videá s prevahou dislikov, čo naznačuje extrémistický obsah, a nemilosrdne ich vypenalizuje.
Stačí pár autorizácií a môžete ďalej v pohodlí domova obkusávať uši z vyšibaného čokoládového zajaca :).
Facebook oslavuje
Sviatočné novinky zakončujeme sviatočnou správou. Facebook Messenger sa môže pýšiť 1,2 miliardami aktívnych používateľov mesačne.

Okrúhlu 1 miliardu dosiahol v júli 2016. Počet rastie raketovým tempom už od vypustenia aplikácie pred troma rokmi.
Rovnakými číslami sa môže chváliť i WhatsApp, ktorý Facebook takisto vlastní.
Aktuálne je v Messengeri testované nasadzovanie reklamy a tlačidlo vyzývajúce k nákupu. Publikum teda bude celkom solídne :).
Facebooku posielame gratulačnú správu, ako inak – cez Messenger!