Reklama musí prísť k zákazníkovi v tom správnom čase. Naučte sa ho rozoznať.

Autor: Martin Šimo
viac od autoraPodobné články
paravanketa: Aký obsah sledujú naši online marketéri?
Kde hľadáme aktuálne novinky a sledujeme trendy zo sveta online marketingu a čo konzumujeme vo voľnom čase? Vyspovedali...
Trendy a príležitosti roku 2018 podľa Google Agency Day [Infografika]
Na konci januára som sa zúčastnil slovenskej verzie Google Agency Day - eventu pre partnerské agentúry Google. Akcia sa...
Malá prí(r)učka slovenčiny [Infografika]
Dnes od nás dostanete poriadnu prí(r)učku! Sem-tam všetci potrebujeme našepkať, či sa píše v maili, v maily alebo v...
(Nie až taká) Krátka príručka slovenského jazyka
V živote každej agentúry nastane chvíľa, keď je copywriter v open office otázkami o gramatike taký zasypaný, že sa...