Google Partner Summit sa konal 28.9.2017 v New Yorku na mieste Pier 36. Akcia bola určená pre agentúry, ktoré s Google pracujú na hlbšej úrovni.
Zo samotného výletu hodnotím na výbornú New York ako taký a tiež počasie. Bolo slnečno, s teplotami okolo 25 stupňov.
##Novinky i tipy pre biznis
Summit bol rozdelený na dve časti. V prvej, doobednej, hovorili zamestnanci Google o novinkách medzi marketingovými službami určenými pre agentúry. Poobede si stage zobrali externí spíkri s prednáškami na témy ako pracovať s existujúcimi zákazníkmi, ako mať raketový štart, a pod.
Nosnou témou bolo konštatovanie, že sme sa presunuli z obdobia informácií (Age of Information) do obdobia asistencie (Age of Assistance).
Používatelia sú v súčasnosti náročnejší na to, čo hľadajú, ako aj na „zážitok“, ktorý dostanú po kliknutí na výsledok vyhľadávania. Dokazuje to spôsob, akým vyhľadávame – blízko mňa, kde kúpim..., a to všetko bez nutnosti uviesť svoju polohu. Tiež sú nedočkavejší a hľadajú veci spôsobom – doručenie v rovnaký deň, dnes, večer, otvorené teraz.
Používateľov značka až tak nezaujíma. **Chcú dostať ultimátny digitálny zážitok naprieč všetkými zariadeniami**. Značky sa preto musia snažiť im ho dať. Inak budú zákazníci prechádzať ku konkurencii.
A len tak mimochodom, vedeli ste, že každá služba od Googlu má cez 1 miliardu používateľov?
Z noviniek, ktoré predstavili naprieč ich reklamnými službami:
- viac automatizácie v rámci reklamného rozhrania
- používanie lokálnych formátov (v niektorých krajinách)
- landing page report
- nové dáta v YouTube (navštívené miesta, stiahnuté aplikácie, ...)
- true view for action v YouTube (get a quote, ...)
- v YouTube budú povolené lokácie
- time lag reporting – ako dlho bude používateľovi trvať, kým navštívi po kliknutí prevádzku
- do konca roka 2018 doriešia atribúciu medzi kanálmi (cross channel attribution)
Čo som si z toho odniesol ja?
Najmä veľké množstvo zážitkov a inšpirácií zo samotného mesta :)
A čo sa týka biznisu: Opäť sa potvrdilo, že sa značky musia sústrediť na to, akým spôsobom sa prezentujú na mobilných zariadeniach a tiež na to, akým spôsobom sú k dispozícii. Je veľmi dôležité, ako sa im podarí zareagovať na zmeny, ktorými prechádzajú návyky používateľov v digitálnom prostredí.
Keď sa chcete dozvedieť niečo viac, čítajte náš blog alebo mi napíšte e-mail na csemez@paravan.sk. Okrem pomoci s digitálnym marketingom vám dám tipy, kde si v New Yorku dáte fantastickú kávu, famózny burger a vesmírny zákusok :)