A čo to znamená pre marketérov a SEO optimalizáciu? Na obe otázky odpovedáme v infografike.

Autor: Peter Csemez
Telefonuje, rozhoduje a podpisuje. Medzitým (a niekedy aj popritom) pije kávičku.
viac od autoraPodobné články
Čo je URL adresa a ako na URL štruktúru webu
URL (Universal Resources Locator) adresa, čiže jednotná adresa zdroja, popisuje umiestnenie dokumentu, obrázku, stránky,...
Google a jeho zmena významu parametru rel=”nofollow”
Atribút rel="nofollow" je pre väčšinu ľudí čítajúcich tento článok už notoricky známy. Ubehlo už predsa 15 rokov...
Ako blogovať? Ako začať písať blog a ako si vybrať správne témy
Blogovanie dnes už nie je to, čo bývalo. V minulosti blogovali predovšetkým ľudia, ktorí chceli na internete zdieľať...
Ako na analýzu kľúčových slov?
S analýzou kľúčových slov sa už asi každý online marketér v nejakej súvislosti stretol. Ide o základný dokument pre...