Menu

Vďaka Googlu si budete môcť esemeskovať so zákazníkmi

Click-to-call reklamy už nebudú najväčšie terno. Do Google AdWords prichádza nové rozšírenie. Zákazníci vám budú z vyhľadávania posielať SMSky.


Hoci kedysi sme boli zvyknutí s ľuďmi telefonovať, dnes od toho ustupujeme. Mnohým ľuďom prekáža, keď im začne zvoniť telefón. Poznáte to aj na sebe - na niečom pracujete, úplne sa do toho ponoríte a váš mobil zrazu začne zvoniť. Oveľa príjemnejšie by bolo dostať textovku.

Z prieskumov Googlu vyšlo, že dve tretiny používateľov smartfónov komunikujú textovou formou viac než päťkrát za deň. Do tohto patria okrem SMSiek aj všetky ostatné chatovacie aplikácie ako Messenger alebo WhatsApp. Až 65% z nich by dokonca zvážilo touto formou získavať informácie o produktoch od firiem alebo si dohodnúť stretnutie s predajcom.

Google nesmie chýbať nikde, kde je 65% ľudí

V najbližších týždňoch budete môcť vo svojom AdWords účte vyskúšať nové rozšírenie reklamy vo vyhľadávaní: click-to-message. Tento formát umožňuje inzerentovi nadviazať kontakt s potenciálnym zákazníkom prostredníctvom správ.

Žiadne Messenger boty, ale klasické SMSky.

Výzva je v ponuke rozšírení reklamy a bude sa zobrazovať pod tlačidlom click-to-call. Po kliknutí na výzvu sa používateľovi priamo otvorí SMS appka už s predpripravenou správou a vaším číslom.

Myslite na to, že SMSku píšete z pohľadu zákazníka, takže sa vlastne rozprávate sami so sebou. Napíšte ju tak, aby ju zákazník nemal potrebu upravovať a zjednodušíte mu cestu k nákupu. Napríklad, ak propagujete testovacie jazdy nového modelu auta, v správe by ste sa mali spýtať „Kedy si u vás môžem rezervovať termín?“

V praxi by nové reklamy mali vyzerať takto:

click<em>to</em>sms_ukazka

Zdroj

Google opäť odviedol skvelú prácu. Pre zákazníkov je jednoduchšie napísať správu, lebo väčšinou nemajú čas vám telefonovať a navyše, informácie v SMSke zostanú uložené. Pri telefonovaní by ich mohli ľahko zabudnúť.

Niektoré americké spoločnosti už novinku testovali a podľa ich vyjadrení v oficiálnom blogu môžeme očakávať skvelé výsledky.

V prípade, že nášmu blogu zvyknete venovať nejaké tie sekundy a páčia sa vám naše články, podporte nás v súťaži Bloger roka 2017.
Za každý hlas máte u nás kávičku!

Hlasuj za paravanBlog