Menu

Skryté výhody brandových PPC kampaní

Uznávame, robiť kampaň na brandové slová sa zdá byť kontraproduktívne. Napriek tomu by ste to mali robiť. Ak ste doteraz neboli istí, tieto argumenty vás presvedčia.


Najčastejšie dôvody, o ktorých ste počuli doteraz, boli tieto:

- Potenciálne nízka cena – keďže ide o vaše brandové slová, väčšinou na ne neinzeruje nikto iný a tak je cena za preklik nízka.

- Väčšia vizibilita vo výsledkoch – okrem organických výsledkov sa na vrchu zobrazia aj tie platené. Tým zaberiete omnoho väčšiu plochu obrazovky.

- Vytláčanie konkurencie z výsledkov – viac miesta pre vás znamená menej miesta pre konkurenciu. Tak to už na prvej strane v Googli chodí.

- Bohatšie výsledky vo vyhľadávaní – okrem jednoduchého prekliku na web môžeme vo výsledkoch zobraziť mapu do vašej predajne, telefónne číslo, kľúčové benefity či ďalšie užitočné informácie.

Toto sú veľmi relevantné, aj keď očividné, dôvody. Extrémne dôležité, no často prehliadané, sú tieto:

- Ochrana vašej značky – ani plný sklad, ani kancelárie s drahými počítačmi nie sú najcennejšou vecou, o ktorú môžete prísť. Je to vaša značka. Keďže konkurenti môžu inzerovať na váš názov, musíte sa chrániť.

Spustením brandovej kampane ovládate slová a emócie, s ktorými sa vaša značka asociuje. Bránite sa pred priživovaním konkurencie na vašom mene. Robíte tak krok, ktorý sa z dlhodobého hľadiska stopercentne oplatí.

- Budovanie značky alebo rebranding – meníte smerovanie firmy a potrebujete upovedomiť trh? Alebo len chcete posilniť asociácie s vašou značkou – napríklad chcete byť „najväčší slovenský výrobca“ ? Brandová kampaň je správne a najlacnejšie riešenie!

Vaša značka nie je to, čo si myslíte vy, ale to, čo si myslia vaši zákazníci. Pomôžte im myslieť si tie správne veci. Ste výhradný dovozca? Najväčší výrobca? Medziplanetárny dopravca? Čokoľvek ste, s brandovou kampaňou to dostanete do hláv spotrebiteľov.

- Podpora produktov – aha. Tu niečo nesedí. Hovoríme predsa o brandovej kampani a jej cieľom je posilňovať povedomie, však? Presne tak. Povedomie však môžete posilňovať aj o svojich produktoch! Ak poskytujete široké portfólio produktov, no iba zopár z nich je úspešných, brandová kampaň vám môže pomôcť pretlačiť do popredia tie správne.

Dobre nastavená kampaň s brandovými slovami sa vám vyplatí z krátkodobého aj z dlhodobého hľadiska. Radi vám s ňou pomôžeme :)