Menu

Online marketing ku kávičke #4

Tento týždeň nás zasypali bany a ďalšie rekordy v počte používateľov. Nepoľavuje ani boj proti nevhodnému obsahu.
My robíme všetko preto, aby bol náš obsah pre Vás čo najvhodnejší, o rekordy sa pokúšame každým článkom a bany zatiaľ nerozdávame.
Dobrú chuť k pravidelnej piatkovej kávičke :).


Ako odhaliť tichý ban Instagramu

Ak Instagram patrí medzi vaše zbrane promotion, zbystrite pozornosť.
Ako odhalit tichy ban Instagramu

Už dlhšiu dobu sa niektorí užívatelia sťažovali na to, že ich príspevky sa nezobrazujú v sekciách podľa hashtagov. Majiteľ účtu príspevok vidí,no verejnosť nie. Ak ste si teda niekedy všimli výrazný pokles engagementu, ešte svojho social media managera nevyhadzujte.

Instagram sa rozhodol rozdávať tiché a nenápadné bany. Týka sa to najmä tých, ktorí majú fanúšikov kúpených, ale aj používajúcich stále rovnaké či zakázané NSFW hashtagy.

V tejto skupine sa viete ocitnúť nevedomky a celkom nevinne.

V tomto článku sa nachádza nástroj, ktorý preverí stav vášho účtu.

Nové cielenie na LinkedIN

Od tohto týždňa LinkedIN sprístupňuje inzerentom nové cielenie.

Reklama sa zobrazí ľuďom, ktorí navštívili vaše stránky, alebo podľa e-mailových adries. Na stránky si tak budeme pridávať ďalší pixel a k našej databáze pustíme ďalšiu sociálnu sieť. A podľa dát to stojí za to!

Esom v rukáve LinkedIN je relevancia. Kým na Facebooku sa reklama zobrazuje medzi fotografiami kamarátkiných bábätiek, LinkedIN navštevujú ľudia kvôli biznisu.

LinkedIN zverejnilo výsledky testovania prvých 6 mesiacov s 2 000 kampaňami. Zvýšenie konverzného pomeru sa pohybovalo od 30 do 37 %, čo rozhodne stojí za povšimnutie.

“Matched Audience” je dostupné pre všetky formáty LinkedIN reklamy.

Google opäť prepisuje históriu

… a svoje algoritmy pre hodnotenie stránok pri vyhľadávaní :).

Google opat prepisuje historiu

Google sa už roky stará o to, aby sme pri vyhľadávaní v oblasti zdravotníctva a financií nenarazili v top výsledkoch na zavádzajúce informácie. Teraz do tejto skupiny prináša i správy.

Mení takisto i systém, ktorý podľa popularity vyhľadávania automaticky dopĺňa hľadanú frázu. Týmto sa snaží eliminovať urážlivý obsah.

Cieľom nie je obsah s nízkou kvalitou kompletne vyradiť, ale zamedziť jeho zobrazeniu na prvých miestach. Hoaxy a konšpiračné teórie teda majú červenú. Aspoň na prvých stránkach.

Viac informácií sa dozviete TU.

Facebook čaká ďalšia firemná párty

Len minulý týždeň sme Vás informovali o rýchlom náraste používateľov aplikácie Messenger. Instagram sa však tiež nemusí hanbiť.
Faceboook caka dalsia firemna party

Za dva roky svojich užívateľov zdvojnásobil na 700 miliónov a nepoľavuje – práve naopak. Jeho popularita prudko narastá.

Za úspech vďačí najmä nasadeniu Instagram Stories, ktoré “odkukal” od Snapchatu. Tým zároveň nárast svojho konkurenta spomalil.

V súčasnosti ho používa dvakrát väčšie publikum ako Twitter. Čochvíľa možno budeme informovať, že patrí do exkluzívneho miliardového social clubu – spolu so sieťami Facebook, WhatsApp a Messenger.

Ak budeme naozaj potichu, možno ešte začujeme ozvenu cinkania pohárov šampanského.

Veľký brat len nepozerá, ale priamo zasahuje

Facebook vydal report, kde priznáva, že bol vystavený veľkému množstvu obsahu manipulujúcemu verejnú mienku.

Velky brat len nepozera ale priamo zasahuje Zodpovednými by mali byť vládne organizácie z iných krajín. Týka sa to predovšetkým predvolebných kampaní v USA a vo Francúzsku.

Pri francúzskej kauze bolo zablokovaných 30 000 falošných účtov, ktoré šírili ukradnutý obsah s cieľom ohroziť reputáciu vybraných politických záujmov.

Facebook nešpecifikoval, o snahy ktorých štátov šlo. Zdá sa však, že Veľkému bratovi pomáhajú i ďalší súrodenci.