Menu

Online marketing ku kávičke #25

AdWords zvyšuje maximálny denný spend a rozhorčení inzerenti o tom môžu tweetovať 280 znakmi. Facebook si chce pamätať vašu tvár. Súhlasíte s týmito zmenami? Vyjadrite svoj názor v ankete Instagramu.


🙂 Úsmev! Facebook overuje vašu identitu

A inšpiroval sa Apple´s Face ID.
Facebook overuje vasu identitu Malo by to pomôcť najmä v prípadoch, keď nemáte prístup k sieti alebo sa neviete prihlásiť do svojho e-mailu (napríklad v lietadle alebo v zahraničí bez roamingu).

Ak sa zistí, že je fičúrka užitočná a odolá hackerom, nový spôsob prihlasovania tu bude pre všetkých. Zatiaľ ju testuje len niekoľko šťastlivcov.

Bola by, samozrejme, voliteľná.

✔️ ✖️ Všimli ste si hlasovanie na Instagrame?

Vitajte v pokračovaní príbehu: “Som Instagram a rád kopírujem fičúrky, čo majú potenciál”. V dnešnom dieli sa budeme venovať anketám.
Instagram anketa

Snapchat ich s Polly spustil minulý mesiac. Instagram nezaostáva, a tak si môžete do svojej Story pridať sticker a dovoliť svojim followerom hlasovať.

Odpovede sú deafultne nastavené na yes/no, ale môžu sa meniť. Pri odpovedi však myslite na to, že nie sú anonymné.

💬 Twitter testuje 280 znakové správy

Šlo by o prvú výraznú zmenu tejto siete od roku 2006. Twitter testuje 280 znakove spravy

Dôvodom je získanie nových používateľov, ktorí sa tejto sieti vyhli práve kvôli limitujúcemu priestoru pre vyjadrenie.

Dvojnásobok znakov zatiaľ môže naplno využiť zatiaľ len malá časť účtov. Testuje sa vo všetkých jazykoch okrem čínštiny a kórejčiny - ich symboly v 140 znakoch majú priestoru až-až.

Súčasní používatelia sa búria, vopchať sa do 140 znakového limitu a stále vyjadriť myšlienku považujú za kus umenia.

💸 AdWords môže denne prečerpať dvojnásobok budgetu

Nebude nás to však stáť viac - celkovo neminie viac ako je priemerný mesačný budget (priemerný denný x 30.4).
Adwords moze denne precerpat dvakrat tolko budgetu

Google ohlasuje, že je to pre inzerentov a ich ciele. Tí nesúhlasne krútia hlavami. Predsa len, stačí pár silných dní a rozpočet je fuč skôr - a reklama z prehliadačov takisto. Ciele však budú naplnené, takže pravdu majú obe strany.

Nastavenie platí pre všetkých a nedá sa vypnúť, takže sa s tým treba nejako popasovať.

Málo noviniek?

Ak vám dnešná dávka nestačila, skontrolujte, či vám niečo neušlo minulý týždeň. Ak nie, o týždeň vás čaká nová várka :)