Menu

Online marketing ku kávičke #14

Online reklama sa poslušne vrtí v rytme doby. Vyskakovať si bude v Messengeri, a pribehne za nami i vďaka Instagramu a YouTube videám.

Novinky ku kávičke sú pripravené. Smieme prosiť? :)


FB appka nájde najbližšiu Wi-Fi

Vďaka Facebooku budete vedieť, ktorá kaviareň vám okrem dobrej kávy naservíruje aj bezplatné internetové pripojenie.

Facebook aplikacia najde najblizsiu wifi

Nový tab „Vyhľadaj Wi-Fi“ lokalizuje miesta, kde nemusíte míňať drahocenné dáta.

Ponuka zobrazí aj info o prevádzke a otváracie hodiny. Inými slovami, ideálna príležitosť ako lokálne zviditeľniť svoj podnik.

Aby ste do tohto výberu dostali aj svoj biznis, musíte na FB upraviť informácie o svojej stránke.

Doteraz sa fičúrka testovala len na vybraných iOS zariadeniach. Do našich telefónov by mala doraziť v dohľadnej dobe.

ShareIQ hľadá obrázky produktov značiek všade po internetoch

Instagram, Pinterest či Tumblr je plný fotografií produktov. ShareIQ je nový softvér, ktorý takýto obrázok majiteľovi značky vyhľadá a dodá mu kontext.

Shareiq hlada obrazky produktov znaciek vsade po internetoch

Zistí, čo je váš najzaujímavejší obsah a celkový počet zasiahnutých ľudí. K dispozícii je aj vizualizácia s jeho šírením alebo porovnanie s konkurenciou.

Taktiež vie zo zozbieraných používateľov vytvoriť publikum, na ktoré následne môžete cieliť svoju reklamu.

Ak teda niekedy v budúcnosti uvidíte na fotke pekné tenisky, ale neviete, kde a ako ich kúpiť, o pár dní vám možno vyskočí reklamný baner presne s tými istými.

Hoci je nemecké ShareIQ na trhu len týždeň, medzi jeho klientov už patrí Tommy Hilfiger a otvárajú kancelárie i v New Yorku.

Facebook pridáva retargeting pre Instagram

Odteraz pri reklamách zameraných na Engagement môžete cieliť na ľudí, ktorí videli aspoň časť videa, vyplnili/otvorili lead formulár, alebo vykonali akúkoľvek interakciu s vaším profilom.

Facebook pridava retargeting pre instagram

Tento druh cielenia je veľmi dôležitý najmä pre imidžové značky naplno využívajúce Instagram pre posilnenie svojho brandu.

Nepohrdnú tým však určite ani tí, čo využívajú na svoje promo influencerov. Napríklad: stačí na jeho profil pridať video s produktom, počkať si na zhliadnutia a následne cieliť na jeho divákov.

A to si predstavte to publikum, keď sa z videa stane virál :)

Viac informácií sa dozviete TU.

Brace yourselves. Reklamy v Messengeri are coming.

Reklamy by sa mali začať postupne zobrazovať i v čete. Facebook započal globálne testovanie svojej čerešničky pre inzerentov.

Facebook pridava reklamy do messengera

Stretávať sa budeme s klasickým formátom ako v News Feede. Nebude mu chýbať titulok, text, obrázok a CTA. Linkovať môže na web alebo do komerčného četu v Messengeri.

Váš biznis do súkromných konverzácií dostanete cez kampane zamerané na traffic a konverzie, a to v priebehu najbližšieho mesiaca.

Obsah reklamy nebude podmienený tým, o čom si píšete. Zobrazia sa podľa klasického cielenia Facebooku.

AdWords sprístupňuje vo vyhľadávaní remarketing z YouTube videí

Reklamy vo vyhľadávaní už môžete cieliť aj na publikum, ktoré zhliadlo vaše YouTube video.

Adwords spristupnuje remarketing z youtube videi

Doteraz sa síce dali retargetovať diváci z biznisového video kanála, ale iba reklamami priamo v YouTube.

Otvárajú sa tým skvelé príležitosti - keď si niekto pozrie vaše video s produktom, viete ho osloviť hneď ako bude podobnú kategóriu produktov hľadať... a vyfúknuť ho konkurencii :)