Menu

Myslite na týchto 8 vecí, ak idete spustiť kampaň na Instagrame

Množstvo užívateľov Instagramu začína stagnovať. Keďže viac nerastie, našiel svoj strop. Teraz je váš čas využiť to.


  • Na Instagrame je viac mladých ľudí ako na Facebooku. Celá užívateľská základňa má nižší priemerný vek.

  • Kým na Facebooku dobre funguje autenticita a častokrát aj jednoduché fotky z mobilu, Instagram si pýta hyperrealitu. Jasné farby, kvalitné svetlo. Inak sa stratíte medzi zlými fotkami raw koláčikov.

  • Instagram nie je pre každého. Banky tam asi veľa biznisu nenarobia. Ak predávate vizuálny produkt – módu, elektroniku, jedlo – tu môžete nájsť zlatú baňu.

instagram lajky

  • Instagram je dominantný na mobile. Na desktope ho nepozerá takmer nikto. Ak spúšťate reklamu na Instagrame, vaša landing page musí byť nielen optimalizovaná, musí byť mobilu podriadená.

  • Ak máte produkt, ktorý sa cez vizuál predáva ťažko, určite investujte do kvalitnej kreatívy. Nechajte kreatívcov vyblázniť sa. Dovoľte im nájsť ideu, ktorá z vášho produktu vytiahne emóciu.

  • Keď už sme pri tých emóciách – rozbúchajte srdcia fanúšikov, oni na oplátku rozklikajú tie vaše. Na to sú skvelé nielen fotky, ale aj videá. Na Instagrame majú 15 sekúnd a prehrávajú sa v slučke.

instagram video

  • Hashtagy. Sledujte, čo sa deje na slovenskej scéne. #dnesobuvam, #dnesnosim, #igersSKCZ... Správne hashtagy vám pomôžu nasmerovať organický traffic a získať organický following.