Menu

Klienti, dajte agentúram zažiť svoj produkt

Úloha marketéra je celkom zložitá. Musí povedať ľuďom, ktorí o ňom nikdy nepočuli niečo, čo ich nezaujíma.


A táto indiferencia, nezáujem ľudí, je najväčšou prekážkou, ktorú musí marketing prekonávať. Celý náš biznis vznikol v momente, kedy už bolo na trhu toľko produktov, že si ľudia medzi nimi začali vyberať.

Keďže si mohli vyberať, nastal čas presviedčať ich o tom, že si majú vybrať nás a nie tých druhých. Od vzniku trhovej ekonomiky je spotrebiteľ jediná osoba, od ktorej sú závislé všetky firmy sveta.

Preto sa záujem celého nášho odvetvia sústredí iba na tohto jediného človeka a na jedinú vec – presvedčiť ho nakúpiť u nás.

Sedemdesiat rokov vývoja a stále čelíme rovnakej výzve

Samozrejme, menili sa nástroje, ktorými ľudí presviedčame a aj použité techniky. Najprv to boli printy, potom rozhlasy, televízia, direct marketing, CRM, newslettre, performance marketing, sociálne médiá, smartfóny...

Naše odvetvie sa za 70 rokov zmenilo na nepoznanie, no stále musíme prekonávať tú istú bariéru. Nezáujem spotrebiteľa.

Je úlohou agentúry zvoliť stratégiu, ktorá dokáže túto bariéru prekonať. Sme sprostredkovateľom informácií medzi spotrebiteľmi a značkami.

Trúfame si tvrdiť, že rozumieme tomu, ako ľudia premýšľajú, keď hľadajú váš produkt. Potrebujeme rozumieť aj druhej strane tohto vzťahu – vám. Váš produkt totiž nepredávate len vy – to je jeden zo znakov nasýteného trhu. Veľa firiem predáva podobné výrobky.

Keď niekto u vás nakupuje, nenakupuje len tovar

Dostáva celý balíček – nákupný zážitok. V tomto balíčku je vaša značka, webstránka, nákupný proces, zákaznícky servis a kopec ďalších vecí.

A na to, aby sme mohli prekročiť nezáujem spotrebiteľa, musíme absolútne rozumieť vášmu produktu – tomuto balíčku hmotných a nehmotných vecí. Neuveriteľne nám to pomáha. Pochopíme, na čo sa oplatí apelovať, čomu sa vyhnúť. Poradíme, čo vylepšiť, zmeniť, vyladiť.

Tento spoznávací proces nám dovoľuje vyhrabať unikátne insighty, ktoré posilňujú vašu kampaň. Preto si pri zadaní prechádzame váš nákupný proces, lustrujeme web, pýtame sa milión otázok o vašom produkte. A keď nám ho dáte zažiť, je to to najlepšie, čo môžete spraviť.

Zlepšite svoje kampane

Sme na jednej lodi. Je vo vašom aj v našom záujme, aby ste predávali čo najviac. A keď budeme spolupracovať, dokážeme veľké veci. Napríklad aj takéto. Pomôžeme vám vyhnúť sa takýmto veciam a takto vyladiť svoje kampane.

A ako prvú vec pre zlepšenie svojich kampaní môžete začať odoberať náš newsletter :)