Menu

Ako mať od svojej agentúry svätý pokoj

My si s vami radi zavoláme a aj sa s vami radi stretneme, ale predsa... Čím hladšia spolupráca, tým lepšie pre klientov aj pre agentúru :)

Na začiatku spolupráce jej dajte čo najviac informácií

O svojom biznise, o doterajších výsledkoch, o silných a slabých stránkach produktov, o cieľovke. Buďte čo najšpecifickejší. Pre cieľovky si vytvorte marketingové persóny, hovorte nielen o veku a zárobku cieľovej skupiny ale aj o jej psychografii – v akom mentálnom rozpoložení nakupuje váš produkt? Prečo po ňom túži? Na aké jej hodnoty apeluje?

O čom je vaša značka? A máte vôbec značku alebo vám stačí hardsell? Aké sú vaše priority? Čo chcete kampaňou dosiahnuť? Zdá sa vám, že je tých otázok priveľa? A prečo? Ale teraz vážne. Tie otázky sa musíme pýtať – a čím viac odpovedí nám dáte na začiatku, tým menej vás budeme otravovať s doplňujúcimi otázkami neskôr. A aj vašej kampani sa bude lepšie dariť :)

Nechajte si poradiť

Prvá a najhlavnejšia úloha každej reklamnej agentúry je radiť svojim klientom. Ak si klient nedá poradiť, nuž... Je to akoby ste šli k lekárovi s problémom, on vám predpísal lieky a vy by ste ich nebrali.

Budete sa čudovať, že máte stále kašeľ a tečie vám z nosa? To isté platí aj o vzťahu agentúra-klient. Platíte nám za naše know-how, tak nám dovoľte ho s vami zdieľať. Spravíme to s radosťou.

Majte realistické očakávania

Svätý pokoj od svojej agentúry budete mať aj vtedy, keď si nastavíte realistické očakávania. Každému klientovi povieme férovo, aké sú možnosti – čo sa dá s daným budgetom dosiahnuť a ako nastaviť budget, aby ste dosiahli svoje požadované ciele.

Realistické očakávania vám prinesú väčší pokoj na duši pri čítaní reportov. Úprimne sa snažíme o čo najlepšie výsledky za každých okolností, je to predsa aj naša vizitka. Ak by sme to tak nerobili, bolo by to zlé pre našich klientov a tiež pre naše dobré meno.

Buďte úprimní pri feedbacku

Toto je veľmi dôležitá vec. Niekedy sa agentúry tvária, že feedback im netreba, ale my si uvedomujeme, že bez neho sa nepohneme nikam. Niečo vám na spolupráci nesedelo? Povedzte nám to. Boli ste s niečím extra spokojní? Určite nám to povedzte! Alebo napíšte priamo nášmu riaditeľovi Petrovi Csemezovi.

Vaša spätná väzba po kampani dovolí, aby sme ďalšiu kampaň naštartovali s čistým stolom. V komunikácii nás nebudú brzdiť žiadne zamlčané pocity a naladíme sa na spoločnú vlnu.