Menu

Aká je úloha digitálnej mediálnej agentúry?

Veľa klientov si nakupuje médiá priamo, bez sprostredkovateľa, a ak im to vyhovuje, je to absolútne v poriadku. Nákup médií je však často o vyjednávaní.

Zároveň je úloha mediálnej agentúry aj v komplexnom servise — v nastavovaní kampaní, know-how, v znalosti mediálneho priestoru. V čom teda spočíva úloha mediálnej agentúry?

1. Nastavovanie kampaní — kľúčové slová, cielenie, návrh formátov

Sme digitálni marketéri. Rozumieme vašim zákazníkom a rozumieme aj online prostrediu. Vieme, čo kde funguje, čo ako nastaviť a ku komu ako hovoriť. Samotné nástroje správy kampaní sú veľmi komplexné a našou úlohou je rozumieť im. Vieme, aké formáty bannerov zafungujú práve na vašu cieľovku. Vieme, aké slová používa vaša cieľovka, keď hľadá váš produkt — alebo podobný produkt u konkurencie.

2. Výhodnejšia vyjednávacia pozícia pri nákupe médií

S médiami udržujeme aktívny kontakt, poznáme osobne ľudí, ktorí sú zodpovední za predaj mediálneho priestoru. Poznáme ceny na trhu, vieme si vybrať najvýhodnejšiu ponuku. Zároveň fungujeme ako veľkoobchod — nakupujeme násobne väčšie objemy ako jednotliví klienti. Vďaka tomu sa nám darí vyjednať výhodnejšie ceny preklikov či zobrazení.

3. Správa kampane — vylaďovanie, optimalizácia, zvyšovanie výkonu

Keď už kampaň beží — ppc, bannery či videoreklama — treba ju pozorne sledovať. Ladiť drobnosti, optimalizovať výkon, zefektívňovať použitie budgetu. Je to mravčia práca. A je úlohou digitálnej mediálnej agentúry túto prácu robiť dobre.

4. Podrobný reporting

Po skončení kampane nedávame od roboty ruky preč. Vždy klientovi odovzdáme podrobný report a skonzultujeme, čo ďalej. Na základe toho potom nastavíme ďalšiu kampaň.

5. Vonkajší pohľad

Na čom si v našej online reklamnej agentúre dávame záležať, je práve pohľad z vonku. Netlačíme klientom nasilu naše služby, ak vidíme, že ich problém vyrieši niečo iné. Hľadáme aj externé faktory, ktoré môžu zlepšiť výkon vašej kampane. Treba zmeniť niečo na webe? Upraviť SEO stratégiu? Posilniť prítomnosť na sociálnych sieťach? Napriek tomu, že tieto služby nepredávame, odporučíme vám odborníkov, ktorí vám s nimi poradia.

Našou úlohou je odbremeniť vás od všetkej tejto práce.

Čo vy na to? Máte skúsenosti s mediálnymi agentúrami? Podeľte sa o ne v komentároch! :)